Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Αρχή

Ποτέ μου δεν ήμουν καλή στους προλόγους,πάντα αγχωνόμουν..Ακόμη και τώρα,τραγικό?
Λοιπόν...με λένε Άντρια, είμαι 22 ετών από την Κύπρο, δεν είμαι ακόμα μαμά αλλά θέλω πάρα πολύ να γίνω. Θεωρώ την μητρότητα ως το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης και ανυπομονώ για την στιγμή που θα έχω ένα τοσοδούλικο μωράκι στην αγκαλιά μου.


Αυτά..σας το είπα ότι με τους προλόγους δεν, σκοπός του μπλογκ αυτού? Η δημιουργία ενός χώρου όπου θα προσπαθήσω να μάθω, το βασικότερο, διάφορα γύρω από το θέμα 'εγκυμοσύνη' 'τοκετός' 'μωρό'. Υπάρχει μια σχετική 'γνώση' επί του θέματος μιας και από πάντα λάτρευα τα μωράκια και είχα στενή επαφή με τα ξαδερφάκια και το βαφτιστήρι μου. Όπως διαπίστωσα στην Κύπρο δεν υπάρχουν οργανωμένες μαμάδες όπως γίνεται σε άλλες χώρες π.χ Ελλάδα, ίσως και αυτός να ήταν ένας λόγος για την δημιουργία αυτού του χώρου.


Η αφορμή όμως και το έναυσμα δόθηκε, ή το είδα εγώ έτσι, από την Ολίβια, την υπέροχη μανούλα της μοναδικής και απίστευτης Αθηνάς και  υπέροχη σύζυγο του μοναδικού Μάνου. Αυτή την λατρεμένη οικογένεια την γνώρισα διαδικτυακά, διαβάζω μετά μανίας eimaimama.gr και νιώθω λες και τους ξέρω από πάντα. Αυτή ήταν λοιπόν η πηγή έμπνευσης μου...Θα χαρώ πάρα πολύ να τα λέμε.


Θα με βρείτε στο: andria.neophytou@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου